"Discover Cooking, Discuss Life."

Go Back   Discuss Cooking - Cooking Forums > General Cooking Information > General Cooking
Reply
 
Thread Tools Display Modes
 
Old 07-20-2012, 01:53 AM   #71
Chef Extraordinaire
 
buckytom's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: My mountain
Posts: 18,717
lol cheryl, we helped you to post your most verboten kitchen secrets. that's all

oh, and an edible child.
__________________

__________________
in nomine patri, et fili, et spiritus sancti.


Meh nom eh noh...doot dooooo do do do.
buckytom is online now   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 02:05 AM   #72
Master Chef
 
Cheryl J's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: California
Posts: 6,297
Oh OK, gotcha... I was going to use my newly learned info to post my most decadent of freezer and pantry secrets, but tonight photobucket was just quicker - and it's late and I'm a 'lil tarred... . Cheers.

haha..."edible child"
__________________

__________________
Grandchildren fill the space in your heart you never knew was empty.
Cheryl J is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 02:16 AM   #73
Chef Extraordinaire
 
buckytom's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: My mountain
Posts: 18,717
lol, you can't hide it from an old beast like me.

women smell a baby's head, and try to suck the life out ithem through their nose to extend their beauty.

little boys smell of frogs, and oreos, and dirt. just as good for a grimm's fairytale.
__________________
in nomine patri, et fili, et spiritus sancti.


Meh nom eh noh...doot dooooo do do do.
buckytom is online now   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 02:27 AM   #74
Master Chef
 
Cheryl J's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: California
Posts: 6,297


__________________
Grandchildren fill the space in your heart you never knew was empty.
Cheryl J is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 03:45 AM   #75
Executive Chef
 
Harry Cobean's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Manchester UK
Posts: 2,913
Quote:
Originally Posted by buckytom View Post
c'mon, steve, don't be a douche.

if you love salty things ,and aren't above the rank and file (although i think our "engilsh army" could use some soap, ahem privates bolas, harry, and lieutenant gq" ) try just a coupla doritos.

Attachment 14476

i will even send you the money to buy a bag. i promise.

(the apple is extra...)
my privates have seen a fair bit of soap in their time thank you thomas....fair bit of action too i'm pleased to say,and as for queenie,well.............
__________________
I spent a lot of money on booze,birds & fast cars.The rest I just squandered.
Harry Cobean is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 03:51 AM   #76
Executive Chef
 
Harry Cobean's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Manchester UK
Posts: 2,913
Quote:
Originally Posted by Steve Kroll View Post
The pretzel is more my guilty pleasure than the other things. I'm a sucker for salty treats. The fruit bars belong to the missus and the crunch cereal belongs to my college-age daughter, who is home for the summer. I've snuck some of each, though.
yeah yeah yeah steve....yawn....we believe you...c'mon....let's see the rest of your stash!
by the way i'm relieved thats a pretzel steve......first glance i thought you had an artistic dog!!
__________________
I spent a lot of money on booze,birds & fast cars.The rest I just squandered.
Harry Cobean is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 03:58 AM   #77
Executive Chef
 
Harry Cobean's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Manchester UK
Posts: 2,913
danbuter,somebunny & merlot....you disgust me.....well done chaps,proud of you!!
__________________
I spent a lot of money on booze,birds & fast cars.The rest I just squandered.
Harry Cobean is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 04:03 AM   #78
Executive Chef
 
Harry Cobean's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Manchester UK
Posts: 2,913
Quote:
Originally Posted by Cheryl J View Post
Oh OK, gotcha... I was going to use my newly learned info to post my most decadent of freezer and pantry secrets, but tonight photobucket was just quicker - and it's late and I'm a 'lil tarred... . Cheers.

haha..."edible child"
haven't we forgotten something CJ? you know what i mean....the salt brined,msg enhanced,battered,chicken fried double WATERMELON cheese burger.........!!
__________________
I spent a lot of money on booze,birds & fast cars.The rest I just squandered.
Harry Cobean is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 04:14 AM   #79
Chef Extraordinaire
 
buckytom's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: My mountain
Posts: 18,717
i'm not so sure everyone gets this. to admit ones own shortcomings that are all too common, and to be mocked for it.

standard fare for a proper pub. thank you, gentlemen.

now who's gonna work the saturday shift? it's summer, and jews shoud be employed...
__________________
in nomine patri, et fili, et spiritus sancti.


Meh nom eh noh...doot dooooo do do do.
buckytom is online now   Reply With Quote
Old 07-20-2012, 04:21 AM   #80
Chef Extraordinaire
 
Kylie1969's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Australia
Posts: 13,936
Quote:
Originally Posted by Cheryl J View Post


Love it Cheryl
__________________

__________________
All I really need is love, but a little chocolate now and then doesn't hurt
Kylie1969 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



» Discuss Cooking on Facebook

Our Communities

Our communities encompass many different hobbies and interests, but each one is built on friendly, intelligent membership.

» More about our Communities

Automotive Communities

Our Automotive communities encompass many different makes and models. From U.S. domestics to European Saloons.

» More about our Automotive Communities

Marine Communities

Our Marine websites focus on Cruising and Sailing Vessels, including forums and the largest cruising Wiki project on the web today.

» More about our Marine Communities


Copyright 2002- Social Knowledge, LLC All Rights Reserved.

All times are GMT -5. The time now is 09:37 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.